söndag 6 maj 2012

Bilder från Lägret

Gänget
Ockra
Annika & Omar
Nina & Thelma
Våran duktiga instruktör Jenny Fick!
Erik & Mira
Winston & matte Jenny
Som jag skrev tidigare så hade vi ett superbra läger! Jag känner mig fortfarande taggad & sporrad.
Jennys tips & trix fungerar verkligen för oss. Så nu ska vi kämpa på i Spåret.
Spårandet är de vi egentligen behöver jobba mest på. Hon har sina bra & dåliga dagar, den där Emma.
men efter att ha sporrat henne ordentligt på pinnarna. Jennys melodi är att hundarna Ska leta efter pinnar i spåret. De är de spåret ska gå ut på. Så egentligen kan varje pinne vara ett slut.
På Emmas ena 500 meters spår så blev Emmas första pinne hennes slut. Hon hade spårat så klockrent hela vägen, så vi slutade vi första så att hon verkligen förstod att det är Såhär du ska göra!
& efter de verkjade hon fatta galoppen ordentligt!

Så de jag & Emma gör nu när vi spårar är att jag lägger ett 100-200 meter spår. Rakt. Med snusdosa,pinne,snusdosa & slut. Snusdosorna är till för belöning mellan pinnarna.
Detta får henne att bli taggad på pinnarna & går mer rent i spåret. Hin har börjat fatta att der är Pinnarna vi ska ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar