onsdag 21 mars 2012

SOL!


 Idag har jag jobbat morgon 06.00-12.00. Har varit riktigt trött, har knappt fått sova inatt. Har vaknat ett flertal gånger inatt av att Emma har legat På mig. Hon ligger liksom med sitt huvud under min haka & verkligen som fastklistrad vid mig. Alltid likadant innan & vid löpet.
Så klockan 4 på morgonen fick jag faktiskt säga till henne att gå ner & lägga sig. Hon blängde bara surt på mig, hoppade sen ner & drog en lååång suck i sin bädd....

Så eftersom det inte varit en så sömnrik natt så kände jag inte alls för att göra något idag. Men när jag körde hem från jobb, så började det att spricka upp. & då förändrades ju allt! haha.
Möttes av en överlycklig Emsa hemma hos svärföräldrarna. Ja Zting va glad han me!
Som ni ser på bilden över, så ville dem ut i solen direkt. & så fick de ju bli.



Nu ska jag hoppa in i duschen. Ni vet när man arbetar med Kossor, så luktar man inte sådär supergott!!
Klockan tre ska vi hämta upp Emsas bästis Rila + mattar & köra mot Sjöarna.
Härliga väder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar