tisdag 6 mars 2012

Bus var de här!!!








Gulleplutt!!


men men men. jag vill också komma upp & spana i fönstret!
( nej, emma hoppade inte upp själv....)

åh vad vi älskar varandra <3







Igår sov jag över hos Amanda & Bozzi. Jag hade morgon passet idag, så det är mycket skönare att stanna över natten & slippa köra till jobb kvart över fem på morronen.

jag hämtade upp Amanda från skolan klockan halv fyra. Körde hemom & hämtade upp Bozz, & sen körde vi mot Höör.
Kikade runt inne på TEBA. Jag var lite shoppingsugen. Provade "bruksbyxor" & olika träningsvästar. Men såklart så har de Inget i min storlek. SUCK!
Körde därefter till Höörsbk & gick en runda där runt omkring. Mysigt vare.


Bilderna över är tagna idag efter jag slutat jobba. Passade Bozz ett par timmar.
Man känner lite att de där med att ha två hundar hade varit mysigt. Iallafall när det komemr till Emma & Bozz. Ni ser ju själva på bilderna hur underbart gulliga de är mot varandra.  Mycket kärlek där. Minst sagt.


Vid tre tiden idag så hämtade jag upp Kim. Vi skulle hem till hennes föräldrar & börja vårt bygg projekt. Vi ska bygga en råttbur av en gammal bokhylla.
Kim får sina råttor någongång i veckan/nästa vecka. Två st, Hon Dumboråttor.


Igår anmälde både jag & amanda hundarna till Darup utställningen i Danmark. Emma ska Rabies vaccineras & ta pass i veckan. SPÄNNANDE :)))

1 kommentar: