fredag 16 mars 2012

Bende "bonak" väst
Lägg till bildtext


Lundhags Njeeru W´s Pants

Ruff Wear - Palisades Pack

Hurrta löparväska

           Detta har varit önskelistan för i "år".
Sakerna kommer ifrån: Blancks.se
                                 Vipdog.se
                                               outdoorexperten.se  
                 (Bästa friluftsbutiken på internet i mitt tycke!)

Kan knappt fatta att jag fyller 21 på torsdag..... Jag kommer så väl ihåg när man var yngre, då man tyckte att alla som var i 21-22 års åldern var jätte vuxna. Men nu när jag själv är där, så känner jag mig inte alls särskilt vuxen.


Idag har jag jobbat. & vilket väder det har varit! Jag är så glad att jag har ett jobb där jag får chans att vara utomhus. & dessutom att få arbeta med djur!
& att Emsan hänger på där på ett hörn e ju inte heller fel.

1 kommentar:

  1. Klövjeväsnan, Ruffwear Palisades Pack kan vi varmt rekommendera. Ester använder den och det finns två andra färger: blå och grön - men de är av lite annorlunda modell. Rekommenderar den röda, för man kan ta bort väskan och lämna västen/selen ("skyddsvästen") kvar, vilket det inte går med de andra modellerna.

    SvaraRadera