onsdag 4 april 2012

Här är det träning varje dag!

Va munter du ser ut Emma!
TJOFF!
Testade på att Apportera över hinder, på ett annat slags hinder. De kan ju aldrig vara för nyttigt med nya utmaningar. Men det var inga problem sa Emma! Hoppa kan jag göra över allt...



"Jag är taggad Matte!"
 
!!!!
Haha. Platt padda!
Wohoo, Hopp & LEK!


                          ÅH, vad jag vill ut & tävla!!




 
Pssst!


 Hitta ett fel.

Boxern med Sidentrosor?
hahha.

Historien ligger till såhär.
Emma har som jag kanske nämnt tidigare hållt på & börjat löpa nu i över en månad. Hon började svullna i början på Mars, & har fortsatt så. jag fick ju ställa in våran lydnadstävling Pga av att hon var helt virrig i huvet & att jag trodde att hon skulle kunna börja löpa närsom. De tror jag fortfarande.
De jag vill komma fram till är att, i helgen, så låg lilla Emma i Amandas säng & sov. När Amanda sen går till sängen så utbrister hon: Emma har börjat löpa!!
Jag: VAAAAA! (Överlycklig)
Amanda: Ja här är en blodfläck i sängen.
& visst var där de! & över lycklig som jag blev, så började jag torka för att vara helt stensäker. Men inget mer syntes till. Inte heller under hela kvällen. Så till natten fick hon låna ett par väldigt tjusiga Siden trosor utav Amanda.   
Jag var som ett  barn på julaftons morgonen, nu när jag skulle få bevisat om hon verkligen hade satt igång. Men Nej. Ikke.
& inte heller efter den dagen har det kommit något. Jag börjar faktiskt bli lite smått nojjig här....
Jag vet att tikar kan hoppa över ett löp. Men visar de då alla tecken på löp endå?
Vill bara att det ska komma nu, så vi får det överstökat.. Man kan ju inte planera något framåt alls!!
Ur tävlingssyn då.


1 kommentar:

  1. Faktiskt så tycker jag att det gick både bra och att det var skit kul!

    Vi ses ikväll igen.. ;)

    SvaraRadera