onsdag 25 april 2012

Läger + Boxerspecial

Bilder från förra årets Slo Läger


Nu är det Mycket att se fram emot. Här blir de en fullspäckad helg + måndag & tisdag!
På fredag är det nämligen dags för SLO's bruksläger!!! & på tisdag är det utställning i Örebro.
I år hålls årets bruksläger i Halen, Olofstöröm, min "hemstad". Kul tycker jag!
& i och med det så fixade jag genom min farmor (som är en mycket aktiv lydnads,rallylydnads, viltspårs människa, dessutom instruktör & uppfödare av Tollare. Att vi kunde få träna lite lydnad & dylikt på Olofströms BK. Så det ska vi förhoppningsvis göra på fredag kväll.
Ser mycket fram emot denna helgen, jag & Emma är supertaggade!

Smidigt nog så åker jag till Olofström redan imorgon & stannar över hos min stora syster tills på fredag. Samma sak gör jag från söndag till månad. Sen bär den långa vägen upp till Sala av. Jag ska upp till Amanda som är på kennel Hausse's läger & fira lite valborg med dem, sen kör vi alla tillsammans till Örebro dagen därpå.
Jag Älskar när man har så mycke roligt att se fram emot!! & redan den 6e Maj så är det utställning i Danmark igen!
Har anmält mig & Emmsan till ett par lydnadstävlingar nu också. Eftersom löpet verkar ha sagt nej denna gång så kör jag på NU! 
Men det hade inte Alls förvånat mig ifall hon skulle sätta igång när det börjar närma sig....

Så idag blir det mycket packning, ska tvätta lite också hade jag tänkt. Om vädret vill så kanske de blir ett litet lydnadspass ikväll. men jag lovar inget. Har jobbat 06.00 hela veckan, så jag är ganska slut i huvudet nu känner jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar